Uyarı!

Bu blogda sinema, kitap ve müzik ile ilgili yazılar bulabileceğiniz gibi; deli saçması üretimlerimizle de karşılaşabilirsiniz.

Yazarlar

Hiperplatonik - Bölüm 1

2009/04/14


Gerçekleşmesini isteyip bir türlü bunun imkansız olduğunu anlayamadığınız hayalleriniz olmuştur muhakkak . Erkekler söz konusu olduğunda bu hayallerin içinde en çok yer kaplayan da platonik aşk, en azından hayatın ilk çeyreği için durum böyle. Platonik aşk ise ne tek taraflı, ne de çift taraflı bir duygu. Evet, platonik aşk EN AZ üç kişiyi etkiliyor. Niye üç, çünkü arkadaşlar, platonik aşka maruz kalan (tanıma gel) kişiden daha fazla etkileniyorlar. Yanınızda X kişisinin adını sayıklayan ve durmadan onu anlatan bir birey. Muhtemel replik,


-Abi baktım sayfası boş, anladım ki geçen ders yokmuş not veriyim dedim, bir sevindi ki... Sonra da, olur ama sana bir kahve borcum olsun dedi!

-Sakin ol, önce kahveyi iç. Yavaş yavaş...

-Gözlerimin içine baktı kahve borcum olsun derken!

-Abi kalçana mı bakıcak?..


Bunun gibi abuk "ümit vak'aları" haftada iki veya üç kez görülebilir. Sabır gerek, hatta sabır taşı olmak gerek. Arkadaşlar hangi günler içindi?

Bir de platonik aşkın farkında olan bir X durumu varsa ve bunu kullanmaktan ciddi anlamda haz alıyorsa hapı yuttuğunuzun resmidir çünkü X arkadaşınızı dağıtır, o da gelir sizi dağıtır. X güldüyse bilirsiniz ki arkadaşınız bir süre ağlayacaktır. Günlerinizi gecelerinizi arkadaşınızla geçirir olursunuz, bazen parçalandığını görürsünüz ama elinizden bir şey gelmez. Medusa etkisi gibi, lanet gibi sanki, kadim lanetlerden..


DEVAM EDECEK...

6 Yorum:

Adsız dedi ki...

kalçana mı bakıcak? :))))

DRM dedi ki...

baha okuldan bağlanıyoruz.Senin baş ağrısı yanımda.Yazının devamını getirirse bitti diyor asdasdasdasd ben sana haber verdim korursun kendini.onun için filtre yap bağlanamasın siteye.

baha dedi ki...

Ben nargile devirme adeti olan insanlarla konusmam, hele ki devirdikten sonra "off yine devirdim" diyip siritanlarla, bir cesit prensip meselesi :)

Yazinin devami konusunda; "bring it on boldy!"

bir saate eve gecicem. 6li alin gelirken, sonra kacariz. sarjim bitti arayamiyorum. sms gibi yorum yazdim bak size.

DRM dedi ki...

Alıyos,geliyos,bııırakıyos,şarjediyos,tamamos,adios.dünkü maçın devre arasında bu reklam vardı.

baha dedi ki...

ilkokulda hic mi siir yazmadin ya?

7.oda dedi ki...

hehe süper bu ! o zavallı arkadaşlardan biriyim ben de..
izmirde okurken ilk ev arkadaşım (1 yıl birlikte kaldık) derin bir platonik aşk yaşıyordu ve onun derinliği beni boğuyordu.. hayır ev arkadaşı bi de düşün gerisini :)