Uyarı!

Bu blogda sinema, kitap ve müzik ile ilgili yazılar bulabileceğiniz gibi; deli saçması üretimlerimizle de karşılaşabilirsiniz.

Yazarlar

Vuelve

2009/05/06


Bir Ricky Martin albümünü tavsiye edeceğim kesinlikle aklıma gelmezdi. Geçtiğimiz hafta hediye edildi Vuelve albümü bana ve başta ciddi ciddi dalga geçiliyor falan sanmıştım. Ricky Martin'in henüz piyasanın kuklası olmadığı zamanlar, 1998 yılında çıkmış bir albüm. Şarkıların hepsi İspanyolca ve gerçekten boş bir tane şarkı yok. Bunları yazarken nasıl çelişkiler içindeyim bir bilseniz, biraz aşağıda AC/DC postu var...
Parçalara şöyle bir göz gezdirince Desmond Child ismi göze çarpıyor. Bon Jovi, Aerosmith, Dream Theater, Alice Cooper, Katy Perry, Kiss gibi isimlerle çalışmış ve Songwriters Hall of Fame üyesi bir kişiden bahsediyoruz. En iyi şarkı Casi un bolero, Asi es la vida ise tamamlayıcı. Fransa 98'in müziği Cup of Life da albüm dahilinde. Her şarkının kendine has bir güzelliği var. Bahsettiğim şarkılardan başlayıp bir deneyin derim.

3 Yorum:

Adsız dedi ki...

Casi Un Bolero çook güzel yaa

Neşe dedi ki...

Asi es la vida.. tek geçerim ;)

Adsız dedi ki...

bu albümden hoşlanan arkadaşlara ben a medio vivir albümünü tavsiye ediyorum ki Ricky Martin in aslında sadece güzel bir yüz kıvrak kalçalardan oluşmadığını piyasada gay damgasıyla dolaşan bu adamın aslında gerçek bir müzisyen inanılmaz bir romantik ve harika bir yorumcu olduğunu bu albümü dinledikten sonra alametleriyle göreceksiniz lise yıllarımda tek kelime ispanyolca bilmeme rağmen her şarkısını ezbere bildiğim ve bir adam nasıl böyle şarkı söyleyebilir dediğim bir albümdü o dönem aşık olduğu ve uzun yıllar birliktelik yaşadığı kadını deli gibi kıskanırdım bir adama başka birşey böyle şarkı söylettiremez çünkü aşktan başka...şiddetle tavsiye ediyorum özellikle amedio vivir fuego nonche nieve de dia inanın değecek....